SIMAR - Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění

Online výzkum 2014


Seminář již proběhl. Prezentace z tohoto semináře naleznete na Slideshare.

Seznam zajímavých online výzkumných řešení nabízených agenturami sdruženými v SIMAR. 

Úvodní prezentace, standardy - etická a profesní pravidla online výzkumů. Otázky, které byste si měli klást, když kupujete online výzkum. 

Zaměřeno na online, Hana Friedlaenderová, MEDIARESEARCH

Online moderní metoda sběru dat, Hana Říhová, TNS AISA

Volební výzkumy, Jan Tuček, STEM/MARK

Měření internetového dění, Jan Fait, STEM/MARK


 Nezamotejte se do výzkumných online sítí

Víte, jak nejlépe využít online prostředí k získání informací o vašich spotřebitelích a trhu? Jak nekoupit online zajíce v pytli?

  • klíčové otázky pro prověření kvality a vypovídací schopnosti online výzkumu
  • případové ministudie ukazující výhody a nevýhody online výzkumů
  • trendy a zajímavá přídavná řešení aneb fičurky

Přijďte si poslechnout úvahy odborníků, kteří se online výzkumem dlouhodobě zabývají, a diskutujte s nimi o specifikách online výzkumů.

Hana Friedlaenderová, MEDIARESEARCH | Hana Říhová, TNS Aisa | Jan Tuček, STEM/MARK | Jan Lajka, STEM/MARK | Vladimír Bodlák, Ipsos | Jiří Klán, Nestlé Česko | Radek Domanský, Data Collect | Petr Soukup, FSV UK | Martin Petrášek, eMerite

23. dubna 2014 od 9 do 12 hodin
VŠE – nová budova, nám. W. Churchilla 4, Praha 3

Účastnický poplatek 499,- bez DPH (platba převodem, popř. na místě).

Registrujte se na simar@simar.cz do předmětu zprávy uveďte SIMAR seminář.
Kapacita je omezená, registrace je závazná.

Členové SIMAR:

CONFESS Research - marketingový výzkum GfK Czech IPSOS | Nobody's Unpredictable MEDIAN s.r.o. Millward Brown
MEDIARESEARCH, a.s. NMS Market Research s.r.o. Opinion Window s.r.o. STEM/MARK, a.s TNS AISA