SIMAR - Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění

Kvalitativní výzkum online 2015


Seminář již proběhl. Prezentace z tohoto semináře naleznete na Slideshare.

 

Kvalitativní výzkum online - Tomáš Dvořák, Hana Kloučková, Hana Pacáková, Erika Kováříková


Kvalitativní výzkum online

nové hrací pole inspirace a pochopení pro řešení marketingových příležitostí

Pojďte s námi objevovat, jak funguje kvalitativní výzkum v digitálním světě. Stačí jeden klik a můžete z tepla své kanceláře objevovat, jak spotřebitelé na druhém konci republiky používají vaše výrobky. 

Čeká vás několik krátkých prezentací o přínosu online kvalitativních metod, přehled inovativních technik a diskuse nad jejich užitím či návod na to, jak obsluhovat „spotřebitelské akvárium“ tak, aby to účastníky bavilo. 


Hana Kloučková, Confess Research | Hana Pacáková, Millward Brown | Erika Kováříková, Median | Tomáš Dvořák, NMS Market Research | Hana Huntová, SIMAR.


 Seminář již proběhl. 


16. září 2015 od 8:45 do 12:30
ERA svět - velký sál, Jungmannovo náměstí  767, Praha 1

Členové SIMAR:

CONFESS Research - marketingový výzkum GfK Czech IPSOS | Nobody's Unpredictable MEDIAN s.r.o. Millward Brown
MEDIARESEARCH, a.s. NMS Market Research s.r.o. Opinion Window s.r.o. STEM/MARK, a.s TNS AISA