SIMAR - Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění



Insight Summit 2013


Naberte inspiraci od zdroje, od odborníků, kteří umí spotřebitelům naslouchat a dlouhodobě sbírají, analyzují a interpretují data o trhu.

Konference je určena těm, kteří pro své značky chtějí získat výhodu na trhu díky hlubšímu porozumění zákazníkům. 

  • Na cestě za spotřebitelským Insightem
  • Inovační nápady a koncepty a výzkum
  • Safari zajímavých výzkumných technik
  • Big data a výzkum trhu

Víte, která výzkumná technika má nejsvětlejší budoucnost?

Zahrajte si s námi o nejlepšího investora v oblasti výzkumných technik.
Klikněte na tento odkaz a v několika jednoduchých krocích investujte do svého portfolia.
Vítěze vyhlásíme v rámci Insight Summitu.


Insight Summit | Výzkum trhu: šestý smysl marketéra
Prezentace | Interaktivní ukázky | Diskuse | Prostor pro neformální setkávání


Členové SIMAR:

CONFESS Research - marketingový výzkum GfK Czech IPSOS | Nobody's Unpredictable MEDIAN s.r.o. Millward Brown
MEDIARESEARCH, a.s. NMS Market Research s.r.o. Opinion Window s.r.o. STEM/MARK, a.s TNS AISA