CLIENT SERVICE MANAGER / ACCOUNT MANAGER

Náplň práce

Charakteristika:

  • aktivní dynamická osobnost s obchodním talentem, zkušeností z oblasti marketingového výzkumu (na straně výzkumníka či klienta) a tahem na branku

Pracovní náplň:

  • akvizice nových zákazníků
  • péče a rozvoj obchodní spolupráce se stávajícími zákazníky
  • příprava nabídek a jejich prezentace pro stávající i potenciální zákazníky
  • vedení výzkumných projektů
  • participace na rozvoji produktového portfolia společnosti

Požadujeme

  • praxi v oblasti péče o zákazníky
  • alespoň minimální zkušenosti s prací ve výzkumu či marketingu (výzkumná agentura – pozice client service, account manager, project manager, či market research na straně klienta)
  • dokončené SŠ vzdělání
  • aktivní znalost anglického jazyka
  • obchodní, komunikační a prezentační schopnosti
  • odpovědnost, samostatnost, flexibilitu, kreativní uvažování
  • pozitivní vztah k lidem, smysl pro humor
  • zájem o nové technologie výhodou

Nabízíme

  • plat ve výši 600.000,- až 1.000.000,- ročně
  • 5 týdnů dovolené a další firemní benefity
  • zajímavou a odpovědnou práci
  • možnost seberealizace a profesního růstu
  • příjemné a přátelské pracovní prostředí

 Kontakt: Jan Tuček: tucek@stemmark.cz.

Kontakt


Zpět na přehled pozic