CLIENT SERVICE MANAGER (DIGITAL)

Náplň práce

Charakteristika:

  • mladá, dravá osobnost s nadšením pro digitální problematiku (internet, aplikace, sociální sítě…), reklamu a obchod

Pracovní náplň:

  • tvorba a realizace projektů z oblasti výzkumu digitálního marketingu, e-commerce
  • vyhledávání obchodních příležitostí a příprava nabídek
  • řízení výzkumných projektů
  • participace na rozvoji produktového portfolia společnosti
  • rozvoj obchodní spolupráce se stávajícími zákazníky i novými klienty

Požadujeme

  • zkušenost s managementem digitálních projektů - 2 roky
  • znalosti z oblasti digitálního marketingu/e-commerce
  • pozitivní vztah k výzkumu trhu, dobrá orientace je výhodou
  • nadšení a zájem o digitální svět
  • proaktivitu a obchodní talent
  • aktivní znalost angličtiny
  • smysl pro humor

Nabízíme

  • plat ve výši 600.000,- až 1.000.000,- ročně
  • 5 týdnů dovolené a další firemní benefity
  • zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci v přátelském prostředí
  • možnost seberealizace a profesního růstu
  • nulovou rutinu

Kontakt: Jan Tuček: tucek@stemmark.cz.

Kontakt


Zpět na přehled pozic