Pro zadavatele > Volně prodejné studie

Volně prodejné studie

Volně prodejné výzkumné studie vám umožní pochopit povahu trhu a nabídnou vhled do trendů a změn ve spotřebě či vám podrobně představí motivaci a potřeby důležitých segmentů populace.

V našem seznamu je téměř stovka studií, ve kterých lze snadno vyhledávat podle tématu. Připravena pro vás je široká škála studií, např. o rychloobrátkovém zboží, mediální konzumaci, chování v online prostředí, finančních službách či studie o millenials.

06/2017 – CONFESS Research s.r.o.
Vliv youtuberů na prodeje
Zjištění vlivu youtuberů na mladou generaci, zejména ve vztahu k prodejům značek. Sekundárně studie měla za cíl zmapovat aspirace dnešních teenagerů.
01/2017 – Kantar TNS CZ s.r.o.
Lifestyle 2016
Životní styl, segmentace, proměny české společnosti, česká rodina, generační proměny, sport, zdravý životní styl.
01/2017 – GfK Czech s.r.o.
GfK Spoření
Ucelený pohled na aktuální a plánované chování české online populace v oblasti půjčování peněz jak u bankovních, tak i u nebankovních institucí.
01/2017 – IPSOS s.r.o.
SES Shopper Engagement Study 2015
Unikátní výzkum nakupování v českých supermarketech a hypermarketech, společný projekt Ipsosu a POPAI CE – 3255 rozhovorů, 34 112 analyzovaných produktů, 1309 POP médií.
01/2017 – MEDIAN s.r.o.
Dovolená a cestování
Studie zpracovaná na základě rozsáhlého šetření MML-TGI, které zahrnuje spotřební chování, mediální chování a životní styl obyvatel České/ Slovenské republiky.
10/2016 – Millward Brown Czech Republic s.r.o.
České děti
Studie životniho stylu, reklamy, konzumace médií, struktura příjmů a výdajů, jejich sny, ikonické značky mezi dětskou populaci a chování v online světě

Vyhledávání studií