SIMAR - Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění

Jak si vybrat správného agenturního partnera

Průvodce pro efektivní zadání a výběrový proces ve výzkumu trhu a veřejného mínění

Správně řízený tendr motivuje agentury předvést vám to nejlepší a pomáhá vám vybrat nejvhodnějšího agenturního partnera. Dobře zformulované zadání napomůže vašim obchodním cílům, získáte tak spolehlivý a podložený podklad pro vaše rozhodování. 

Klikněte na žárovku, symbol peněz či oko a rozbalí se vám podrobnější návod.  

 

 

 

 

 

 

Slušný tendr 

Definujte pravidla slušného tendru a stanovte kritéria výběru.
Sestavte si správné menu pro první seznámení a vyberte agentury, které chcete oslovit.

  

 

 

 

Efektivní zadání 

 

Napište konkrétní, stimulující a efektivní zadání.

 

 

 

 

 


Řízení výzkumného projektu

Připravte a realizujte výzkumný projekt s vybraným agenturním partnerem.  

Členové SIMAR:

CONFESS Research - marketingový výzkum GfK Czech IPSOS | Nobody's Unpredictable MEDIAN s.r.o. Millward Brown
MEDIARESEARCH, a.s. NMS Market Research s.r.o. Opinion Window s.r.o. STEM/MARK, a.s TNS AISA