SIMAR - Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění

O nás

Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR je nezisková organizace, která již od roku 1994 podporuje, propaguje a obohacuje výzkum trhu. 

Členství v SIMAR je otevřeno všem subjektům, které působí v oboru výzkumu trhu a veřejného mínění a provádějí a objektivně interpretují výzkum ve vysoké kvalitě. Členové mají zájem tuto oblast dále kultivovat a tím vytvářet dobré jméno celého výzkumného oboru. 

Co je naším cílem
- budování hodnoty a propagace výzkumu trhu
- dodržování a kontrola vlastních metodických a etických standardů 
- kultivace a vzdělávání trhu, programy pro výzkumnou komunitu a uživatele


 

Členové profesní asociace, která sdružuje téměř 5 000 členů z celého světa, se zavazují k dodržování ICC/ESOMAR Kodexu pro výzkum trhu a veřejného mínění, definovaného společně s Mezinárodní obchodní komorou a podpořeného dalšími mezinárodními a národními sdruženími v celém světě.

Výkonná ředitelka SIMAR Hana Huntová je členem ESOMAR a národním reprezentantem ESOMAR pro Českou republiku. Členské agentury SIMAR mají individuální, nebo firemní členství v této profesní organizaci. 


Jsme členy Hospodářské komory ČR; naším společným zájmem je vytvářet příležitosti pro podnikání a prosazovat opatření, která k rozvoji podnikání přispívají. Dodržujeme etický kodex HKČR. 

 

Členové SIMAR:

CONFESS Research - marketingový výzkum GfK Czech IPSOS | Nobody's Unpredictable MEDIAN s.r.o. Millward Brown
MEDIARESEARCH, a.s. NMS Market Research s.r.o. Opinion Window s.r.o. STEM/MARK, a.s TNS AISA