SIMAR - Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění

Insight seminář SIMAR - Proč to (ne)vyšlo

19.04.2017 - SIMAR

Ve čtvrtek 25. května se koná další z oblíbených Insight seminářů SIMAR, tentokrát s názvem "Proč to (ne)vyšlo".

Na unikátním semináři se od zkušených odborníků dozvíte, jak úspěšně aplikovat nové výzkumné metody.



Petra Víšková (za agenturu CONFESS Research) a Marcel Klimeš (za klienta) se přiznají, že teprve společný krok zpět pomohl nalézt komunikační koncept pro dětské příkrmy HiPP. Jak to udělali a jaký nový přístup zvolili?

Luboš Rezler z Kantar Millward Brown se zamyslí nad přístupy k měření hodnoty značky v proměněných podmínkách trhu. Svou prezentaci nazval „Od pyramid k propelerům“ a ukáže v ní, jak se změnil pohled MB na zkoumání hodnoty značky.

Chatboti přicházejí. Lehký úvod do problematiky nového způsobu komunikace se zákazníky i respondenty představí Radek Domanský z Data Collectu.

Není měření jako měření. V případě pasivního měření online chování respondenti preferují špióna před kamarádem. To Vám prozradí Jan Lajka a Lukáš Makowski ze STEM/MARK.

Marcela Barvínková z Kantar TNS ukáže, jak se měří efektivita digitální kampaně jinak, a vysvětlí, jaké technické řešení zapojili do dotazníkového šetření. Výhody a úskalí tohoto přístupu ilustruje případovou studí jedné známé značky.

Ondřej Veis z NMS Market Research se zamyslí nad pojmem xData a oData. Za tajemným názvem se skrývá zamyšlení zkušeného odborníka nad tím, jak přistupovat k behaviorálním datům (to je to x) a jak to navléknout, aby xData přinášela novou hodnotu.

Domněnky vás mohou stát peníze. Skutečně víte, kdo je váš nejdůležitější zákazník a na koho máte cílit své marketingové aktivity? Chcete delistovat zdánlivě nedůležitý výrobek, aniž jste si ověřili, jakou roli pro spotřebitele v obchodě hraje? Ladislav Csengeri z GfK se díky analýzám spotřebitelského panelu může podívat, jak se předpoklad liší od reality. 


O přestávce na kávu si můžete popovídat s ostatními účastníky o úspěších a pádech na vaší cestě za výzkumnými postupy, které přinášejí větší hodnotu.

Cena: 1 000,- Kč vč. DPH, platba převodem, případně na místě.

Registrujte se na e-mailové adrese: simar@simar.cz u Hany Svěchotové, do předmětu zprávy uveďte Insight seminář SIMAR. Kapacita je omezená, registrace je závazná. 
Těšíme se na Vás.

Členové SIMAR:

CONFESS Research - marketingový výzkum GfK Czech IPSOS | Nobody's Unpredictable MEDIAN s.r.o. Millward Brown
MEDIARESEARCH, a.s. NMS Market Research s.r.o. Opinion Window s.r.o. STEM/MARK, a.s TNS AISA