SIMAR - Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění

Reklamu v nejvyšší hodnotě v segmentu léky měl v 1. kvartálu Strepfen, těsně druhý byl Paralen

26.04.2017 - Nielsen Admosphere, a.s.

Inzerci v nejvyšší hodnotě měl z firemních značek léků na českém trhu v prvním kvartálu letošního roku Strepfen, který navíc zaznamenal meziročně téměř osminásobný nárůst. Reklamu v druhé nejvyšší hodnotě umístila značka léků proti chřipce a bolesti, Paralen.

Reklamu v nejvyšší hodnotě v segmentu léky měl v 1. kvartálu  Strepfen, těsně druhý byl Paralen

Trojici největších inzerentů pak uzavírá značka ACC, která zůstala oproti roku 2016 na srovnatelné hodnotě jako v prvním kvartálu roku 2016. Ukazují to výsledky monitoringu reklamy Ad Intel, který provádí společnost Nielsen Admosphere.

Strepfen umístil v období leden–březen 2017 reklamu v celkové ceníkové hodnotě 49,6 milionů korun, což představuje téměř osminásobné navýšení oproti stejnému období v loňském roce. Paralen na druhém místě měl letos zatím inzerci v jen nepatrně nižší hodnotě než Strepfen – na rozdíl od něj však hodnota inzerce Paralenu meziročně narostla „jen“ o 26 %. Třetí ACC mělo od začátku roku reklamu za 37,1 milionů korun, což je srovnatelná hodnota s jeho loňskými výsledky ve stejném období.

 Čtvrtá značka léků, Ibalgin, umístila inzerci v prvním kvartálu v hodnotě 36,2 milionů (o 6 % více než loni) a pátý VICKS měl reklamu za 34,2 milionů korun (o 54 % více než loni).

Kontakt: Jakub Fulín | Account Manager | Nielsen Admosphere, a.s. | tel.: +420 222 717 763 | Jakub.Fulin@admosphere.cz



Nielsen Admosphere, a.s.
info@admosphere.cz

Členové SIMAR:

CONFESS Research - marketingový výzkum GfK Czech IPSOS | Nobody's Unpredictable MEDIAN s.r.o. Millward Brown
MEDIARESEARCH, a.s. NMS Market Research s.r.o. Opinion Window s.r.o. STEM/MARK, a.s TNS AISA