Čerstvě namleto

Čerstvě namleto

15. 02. 2018 – Česká marketingová společnost
Tisková informace obsahuje výsledky z pravidelného výzkumu Postoje české veřejnosti k reklamě. Základní údaje o výzkumu:
12. 02. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
V soutěži Českého národního panelu o nejlepšího herce nebo herečku v reklamě je již známa pětice finalistů. Vyhlášení absolutního vítěze proběhne 21. února 2018 v rámci kreativní soutěže Prima Zlatá pecka.
12. 02. 2018 – GfK Czech s.r.o.
Koncem roku 2017 důvěra evropských spotřebitelů mírně stoupala. V prosinci dosáhl index spotřebitelského klimatu GfK za evropskou osmadvacítku 21,1 bodu, což je nejvyšší hodnota za deset let. Na konci třetího čtvrtletí to bylo ještě 20,9 bodu. Pro rok 2018 GfK předpovídá, že soukromé výdaje domácností v Evropské unii vzrostou z 1,5 na 2 procenta.
08. 02. 2018 – GfK Czech s.r.o.
Vyhlášení výsledků studie Top Zaměstnavatelé 2018 nahrávalo opět velkým firmám. 10 724 studentů hlasovalo ve 12 kategoriích, aby zvolili 60 neprestižnějších zaměstnavatelů roku 2018. V kategorii Jasná volba vyhrála Škoda Auto. Skokanem roku se stal L’Oréal.
05. 02. 2018 – GfK Czech s.r.o.
71 procent lékařů považuje braní antibiotik u dětských pacientů za nadměrné. Více s nadměrným užíváním antibiotik u dětí souhlasí muži lékaři než ženy lékařky.
01. 02. 2018 – GfK Czech s.r.o.
Celosvětový prodej chytrých telefonů dosáhl ve čtvrtém kvartálu 2017 (4Q17) 397 milionů kusů, což je meziroční nárůst o jedno procento.
24. 01. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
Mezi zadavateli v segmentu bankovních a spořitelních služeb to byla v roce 2017 Komerční banka, kdo umístil nejdražší inzerci: její hodnota přesáhla 469 milionů korun. Druhá Air Bank využila loni reklamní prostor v hodnotě téměř o 30 milionů nižší. Třetím největším zadavatelem reklamy byla mezi inzerujícími bankami ČSOB. Výsledky vychází z celoročního monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere.
17. 01. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere přináší svůj každoroční přehled ceníkové hodnoty reklamy, tentokrát za rok 2017. Podle něj byla televize i loni jasně nejsilnějším mediatypem, jehož hodnota reklamy dosáhla 48,1 miliard korun, tedy o 13 % více než v roce 2016. Největším zadavatelem byla loni Alza.cz.
16. 01. 2018 – GfK Czech s.r.o.
Podle aktuálního průzkumu GfK FURNITURE, který pravidelně sleduje nákupní chování v Česku, činily průměrné výdaje spotřebitelů, kteří nakoupili za poslední dva roky nábytek a/nebo bytové doplňky, přibližně 17 200 Kč ročně. Z této průměrné částky tvořily přibližně ¾ výdaje za nábytek a ¼ výdaje za bytové doplňky. Polovina zákazníků vydala za nábytek a bytové doplňky pouze částku do 10 000 Kč ročně.
15. 01. 2018 – Nielsen Admosphere a.s.
O súčasnej dobe by sa v určitom kontexte dalo hovoriť ako o „dobe influencerov“. Takéto vplyvné, inšpiratívne osobnosti sa často vyznačují napríklad vysokou aktivitou na sociálnych sieťach – a na Slovensku ich podľa najnovšieho výskumu spoločnosti Nielsen Admosphere Slovakia ľudia najčastejšie sledujú na Facebooku.
11. 01. 2018 – GfK Czech s.r.o.
Těsně poté, kdy došlo k výraznému snížení globální percepce Spojených států, Německo v posledním průzkumu Anholt-GfK Nation Brands IndexSM (NBISM) znovu zaujímá první místo a Francie se dostává na místo druhé.
09. 01. 2018 – STEM/MARK a.s.
V posledních letech se zvyšuje počet žádostí o zbrojní průkazy. Kvůli tomu v srpnu minulého roku vešla v platnost novela zákona o zbraních, která upravuje a zpřesňuje průběh zkoušky a především podmínky pro získání zbrojního průkazu.
08. 01. 2018 – STEM/MARK a.s.
Případný postupující protikandidát stávajícího prezidenta může vyhrát: Přestože volební výzkum STEM/MARK nezkoumá klasické volební preference, ale spíše podporu a sympatie k jednotlivým kandidátům, indikují názory respondentů možný vývoj prezidentských voleb.
03. 01. 2018 – STEM/MARK a.s.
Jaké jsou nejvíce populární barvy? Kterou barvu preferují mladí a kterou zase starší lidé? A jak je to s oblibou barev z hlediska pohlaví? Právě na tyto otázky hledala odpovědi v dlouhodobém reprezentativním průzkumu agentura STEM/MARK.
18. 12. 2017 – Nielsen Admosphere a.s.
Během vánočních svátků vypije čtvrtina Čechů více alkoholu než v ostatních měsících roku. Více než polovina však své návyky v této oblasti nemění. Až dvě pětiny dotázaných přitom uvedly, že o Vánocích konzumují jiný druh alkoholu než obvykle.
14. 12. 2017 – STEM/MARK a.s.
Znalost a podpora méně známých kandidátů nadále roste: Podle prosincových dat společnosti STEM/MARK nadále roste povědomí o méně známých kandidátech (Vratislav Kulhánek, Pavel Fischer či Marek Hilšer). Značný podíl na tom mohou mít především časté televizní debaty z posledních týdnů, kde kandidáti představují své názory a postoje.
13. 12. 2017 – GfK Czech s.r.o.
61 procent domácností čte papírové letáky, ale jen 30 procent podle nich i nakupuje; elektronické letáky čte 15 procent domácností a 10 procent podle nich i nakupuje.
12. 12. 2017 – Nielsen Admosphere a.s.
Až 9 z 10 Slovákov má rado takzvané handmade výrobky, teda ručne vyrábané výrobky. Len malé percento ľudí ich však kupuje pravidelne. K najobľúbenejším typom handmade výrobkov patria doplnky do domácnosti a dekorácie.
11. 12. 2017 – GfK Czech s.r.o.
84 procent lidí plánuje trávit Vánoce doma, a pro téměř polovinu lidí to bude pasivní odpočinek. Nejčastěji lidé plánují letošní Vánoce darovat kosmetiku, oblečení a hračky. 38 procent lidí přispívá na charitu. Nejvíce lidé letos plánují darovat na charitativní účely částku mezi 201 – 500 Kč.
06. 12. 2017 – GfK Czech s.r.o.
90 procent Čechů plánuje letos slavit Vánoce, naopak 5 procent lidí je slavit letošní rok nebude. Za jídlo Češi letos nejvíce plánují utratit v cenové relaci od 1000 Kč do 1 999 Kč. 28 procent lidí plánuje utratit za letošní vánoční dárky v cenovém rozpětí od 5 000 Kč do 9 999 Kč. 3 procenta lidí letos neplánují kupovat vánoční dárky.