insight, inovace, impakt
O SIMAR
Standardy
Agentury
Pro zadavatele
Veřejné mínění
Vzdělávání
Zaměstnání
Kontakt
Zdroje
Agentury
>
Články agentury
Agentury
Profily
CONFESS Research s.r.o.
CVVM - akademický partner
Data Collect s.r.o.
European National Panels s.r.o.
IPSOS s.r.o.
Kantar CZ s.r.o.
MEDIAN s.r.o.
Nielsen Admosphere a.s.
NMS Market Research s.r.o.
ResSOLUTION Group s.r.o.
SC&C s.r.o.
STEM Ústav empirických výzkumů, z.ú.
STEM/MARK a.s.
Talk Online Panel s.r.o.
Články agentury
Pomáháme zviditelnit Neviditelné
13. 04. 2022 – CONFESS Research s.r.o.
Je nám ctí, že jsme se mohli hledáním insightů podílet na společensky prospěšném projektu „Neviditelní“, jehož cílem je pomoci lidem ze znevýhodněných skupin.
Čerstvě namleto
Každý třetí Čech pravidelně užívá doplňky stravy. Největší zájem je o vitamíny, zhruba třetina konzumentů užívá probiotika
17. 04. 2024 – Nielsen Admosphere & ResSOLUTION Group
STEM/MARK: Dvě třetiny lidí si dají alespoň jeden šálek kávy denně
15. 04. 2024 – STEM/MARK a.s.
Přestože jeho lídryni polovina Čechů vůbec nezná, volby do Evropského parlamentu by pravděpodobně vyhrálo ANO
09. 04. 2024 – STEM/MARK a.s.
Většinu lidí trápí problémy se spánkem, snaží se to řešit především úpravou svých návyků
08. 04. 2024 – STEM/MARK a.s.
Vztahy se sousedy hodnotí negativně zhruba desetina lidí. Nejčastěji řešenými problémy jsou hluk, péče o dům a zahradu a nepořádek
05. 04. 2024 – ResSOLUTION Group s.r.o.
Knihy čte aspoň jednou týdně třetina lidí, dvě pětiny čtenářů ale nejsou spokojeny se svým časem na čtení
28. 03. 2024 – Nielsen Admosphere & ResSOLUTION Group
Další zrnka
Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Rozumím
Více informací